Kompletteringar

Jag kommer på mig själv med att då och då gå in och redigera lite i recept och texter. Inte så bra kanske men det händer att något blir fel eller att jag kommer på ännu ett bra sätt att ändra på något... Jag försöker att inte göra det för mycket eller för ofta, men det händer och jag vill att man ska veta om att inget här är helt statiskt.
Jag ska tex baka om västerbottenoskexen för det kom synpunkter och det är inte bra, jag ska se om det går att förbättra dem så att de är lättare att lyckas med. Så kom gärna med synpunkter om något inte alls funkar för er, inte alls är så lätt eller om måtten känns galna. Det är ett bra sätt att hålla alla recepten levande och korekta. Om det är gott eller inte, det kan jag inte ta ansvar för *S* alla har olika smak. Men jag kan även skriva fel och det är viktigt att få veta! Så hör av er om "det är något"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0