Kelda

Ibland är det så att jag tror att ni kan läsa mina tankar! Jag ber om ursäkt för det, Jag har fått flera frågor vad jag menar när jag skriver ett paket Kelda. Det jag avser är Kelda matlagningsgrädde som går aldeles utmärkt att byta mot Mildas variant av matlagningsgrädde eller tex det jag egentligen använder Oatlys I-mat som är havrebaserad och väldigt krämig. i min matlagning föredrar jag den något magrare gräddvarianten, det går ju faktiskt att använda vispgrädde om man hellre vill det, men för mig är det lite väl lyxigt och fett till vardags.
JÄTTEBRA att ni kommenterar och frågar när jag vimsar på och tror att allt är solklart bara för att jag själv fattar vad jag menar ;)
Mer sånt!
Och igen, ledsen att jag är oklar, men från och med nu så är det alltså alltid matlagningsgrädde jag avser när jag skriver Kelda!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Mia! Vilken himla fin blogg du har! Jag har aldrig tänkt på att JAG också kan skapa en egen blogg, inte förrens jag såg din! För jag är ju ockå Mamma Mia...;D
Men min blogg heter istället miasbogg för jag vill ju inte att de ska blandas ihop..

Jag är ju helt färsk på det här och vet ingenting om bloggvärlden. Betalar du för din? Den är ju jättefin! Jag vill också ha fina bilder i själva rubriken!
http://miasblogg.bloggagratis.se

2007-10-31 @ 00:30:49
URL: http://miasblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0